• Cossí te sentes ? (Per la setmana del 23 de març al 3 de març)

    Pòdes notar dins los comentaris un Cossí te sentes ? Mefi tot lo monde lo pòt legir !

    Tu peux écrire dans les commentaires ton "Comment je me sens ? Attention tout le monde peut le lire !


  • Commentaires

    1
    Lundi 30 Mars 2020 à 11:15

    Aici tot va plan. Qualques borilhs de nèu son tombatz.

    Pas de que faire un omenet de nèu !

    Mas lo campèstre es plan polit. 

    Lo aucèls se tenon al caud per sortir tre que lo solelh balharà de sa calor. 

    Potons

    Sofia

    2
    Méliiissa
    Lundi 30 Mars 2020 à 11:44

    Gaujosa perque ia forsa causas a far .

    Gaujosa perque es lèu las vacansas.

    Aplan lèu

    3
    annaelle
    Lundi 30 Mars 2020 à 15:30

    adiu soi triste perque mon cat es mort .cry

    cotenta perque fa de tennis amb mon fraireyeshappyyessmilecool

      • Lundi 30 Mars 2020 à 16:57

        Oh Pauròta. Esperi que ta familha te fa de gròs calinons per far passar al missant eveniment. 
        Lo poton

        Sofia

      • Joakim
        Mardi 31 Mars 2020 à 13:11

        oh c'est dommage !!!! je me souviens qu'il était maladecry 

      • Robin
        Mardi 31 Mars 2020 à 13:14

        est-ce que vous l'avez enterré?

        nous dans notre jardin on a plein d'animaux morts.

        moi aussi ça me fait tristecry

    4
    Meriem
    Mardi 31 Mars 2020 à 10:39

    Ieu me sentici plan mas mas sores volan jamai jogar amb ieu perque la granda es sus son telefonet e l'autra sus la tableta e ieu legissi sonc mas ciqsuenon va plan^^happysmileyestonguewinktonguewink2sarcastichearferffrownawwbadbeurkbiggrinclowncoolcryeekglassesintellokissmadmoneynoohoopsouchouchsleepzzzMERCE 

    5
    Colombe
    Mardi 31 Mars 2020 à 13:21

    Moi je  suis bien à la maison, je lis, je regarde des petits dessins animés en occitan, j'adore le monde des bisounours, je me demande c'est qui qui a inventé le nom. Je joue aussi avec ma petite voiture, je fais du vélo, je joue dans le jardin dans une cabane, je joue au foot je suis dans l'équipe de Joakim et papa et Robin sont ensemble, on a gagné un match. On est allé en promenade et on a fait un bouquet pour maman, on a ramassé les fleurs dans un champ. voilà.happyglassessmile

    6
    JoCoRoRo
    Mercredi 1er Avril 2020 à 08:29

    Notre petit frère est né cette nuit!!!! Il s'appelle Polycarpe et est du signe du poisson.yes

      • Mercredi 1er Avril 2020 à 08:40

        òsca la Familha JOCORORO deu èsser plan contenta. Planvengut al carpòt ! happy

        Sofia

    7
    JoCoRoRo
    Mercredi 1er Avril 2020 à 11:00
    8
    Camille la Chenille
    Vendredi 3 Avril 2020 à 08:25

    Ièu me sentisi força uffanosa perque mem se podem pas se veire , se podem parla e aquo me rend urosa hehehe

                                                                                        

                                                                                                   A plan lèu !!! winktonguewinktonguewinktongue

    9
    Joakim
    Mardi 7 Avril 2020 à 10:50

    Ce matin nosgalinalo à pondut  2 primie œuf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yes

                   PS: Sofia poudem far una moude des bisounours

      • Joakim
        Mardi 7 Avril 2020 à 10:52

        Los monde des bisounours per los vacances

    10
    Diego
    Mardi 7 Avril 2020 à 11:08

    Ieu bau plan mesclati amb ma sore e mos parets.

    Mas me tarda de tornar beire ma regenta e mos conpans .

    Mas siquenon bas plan.

      • jeremie cr7
        Dimanche 19 Avril 2020 à 12:22

        oc ieu taver me tardi de dintra a l'escola Diego mas siquenon ieu taver mamusi forçayes al foot amb Charlescoolcoolcoolcoolcoolcoolcool

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :