• Adieu a totes, 

    Vos ai aprestat un novèl pland e trabalh. Esperi que lo trabalh es pas tròp dificil e que capitatz d'o far. 

    S'avètz pas de que estampar podètz respondre dins los quasèrns (occitan, français, matematicas) 

     

    Plan de Trabalh

    Setmana del 30 de març al 3 d'abrial 

    Causissi las activitats que vau faire e marqui lo jorn

    L

    M

    J

    V

     

    Mat : Inventar un programa de bastisson, l'escriure correctament sus un fuèlh e ne faire la bastisson sus un autre fuèlh. Mandar lo tot en fotò per mail. Lo programa que serà fait lo mai clar en respectant lo vocabulari serà balhat als autres la setmana segenta. Vos junti una aisina de vocabulari : https://maclassadoc.wordpress.com/2016/12/05/geom-0-vocabulari/

    E tanben las videos : 

    https://maclassadoc.wordpress.com/category/geometrie/

     

     

     

     

    Etude de la langue : Faire 2 exercices par jour 

     

     

     

     

    Occitan : legir e respondre al questionari sus German l'estampaire 

     

     

     

     

    Cap d’òbra : Gaitar lo tablèu e legir lo tèxte sus Gutenberg. Emplenar lo fuèlh de la setmana

     

     

     

     

    Geografia : Se desplaçar en França 

     

     

     

     

    Expausat : legir e faire un comentari sul blòg de l'expausat de Mélissa : http://calandretacastresa.eklablog.com/ 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Lectura e questionari : 

    Geografia : 

    Télécharger « Se desplaçar en França.pdf »

     

    Òbra d'art de la setmana lo tablèu :  L'invention de l'imprimerie, anonyme, collection Musée Plantin-Moretus

    Setmana del 30 de març al 3 d'abrial CE2 CM1 CM2

     


    votre commentaire
  •  Adieu, 

    Voici le plan de travail pour cette semaine. 
    Tout est sur le blog mais je vous joins une copie ci dessous. 

     

    Plan de Trabalh

    Setmana del 23 de març al 27 de març 

    Causissi las activitats que vau faire e marqui lo jorn

    L

    M

    J

    V

     

    Mat : faire lo fichièr e los exercicis e podètz anar sul siti : 

     https://calculatice.ac-lille.fr/spip.php?rubrique2 

     

     

     

     

    Etude de la langue : Faire 2 exercices par jour de votre choix. (CM2 mandi los exercicis dins un segond mèl)

     

     

     

     

    Occitan : Escrit cort sul dossier 

    https://pad.fdn.fr/9fnp-calandreta-castresa?lang=fr

     

     

     

     

    Français : lire le texte et répondre aux questions sur le cahier de Français sur La langue d'òc et langue d'oïl 

     

     

     

     

    Istòria : Legir Sant Loís e respondre a las questions 

     

     

     

     

    Expausat : legir e faire un comentari sul blòg de l'expausat de Maël : http://calandretacastresa.eklablog.com/ 

     

     

     

     

     

    Aprene la poesia e s'avètz la possibilitat mandar l'enregistrament per mèl

     

     

     

     

     

    Anglés : escotar e emplenar lo fuèlh sus la cançon color 

     

     

     

     

     

    DEVOIR à me retourner par mail avec comme sujet : [Classe SofiaCARNAVAL

    - Carnaval est bien là et les regentas comme la còla Carnaval ont envie de faire aboutir ce projet fédérateur, projet qui rassemble toutes les Calandretas du Tarn. Nous sommes tous réunis et motivés pour vous proposer une belle aventure carnavalesque et nous souhaitons réaliser un petit film de crémation de l’Òme Carnaval.

    Aussi, nous vous demandons de bien vouloir faire écrire les accusations de votre enfant, puis de numériser ou de prendre en photo le travail fait et de nous le transmettre par mail avant le vendredi 27 mars.

    Les accusations sont les choses qui nous gênent et dont nous accusons l’Òme Carnaval d’être responsable. Comme nous souhaitons nous en débarrasser, nous les dessinons et les brûlons avec l’Òme Carnaval.

    Attention : Lors de ce travail de production, il est important de laisser s'exprimer l'enfant. Certaines choses peuvent sortir et vous gênez mais le plus important est de respecter la parole de l'enfant, elle doit rester libre, sans filtre puisque Carnaval est un exutoire. Et par les temps qui courent, nous en avons bien besoin !

    Pour les élèves qui le désirent, vous pouvez envoyer leur photo en petasson. Ces images seront insérées dans le petit film donc publié et partagé avec les autres élèves des calandretas du Tarn. Les CM peuvent faire des photos avec leur masque. 

     
    Merci pour tout vos messages sur le blog.... C'est vraiment dans l'esprit du monde des Bisounours !
    Sofia 

    Escrit cort : https://pad.fdn.fr/9fnp-calandreta-castresa?lang=fr

    Français compréhension de texte : 

    Télécharger « Langue d'òc, langue d'oïl.pdf »

    Istòria : 

    Los mots del tèxte son aqui en francés : 

    Saint 
    Jérusalem
    Croisades
    Musulmans
    Justice
    Capétiens
    Sainte Chapelle

    Télécharger « Lois IX.pdf »

    Anglés escotar : https://www.youtube.com/watch?v=psYQE7QdVlM

    Télécharger « Colors (by Kira Willey).pdf »

     Etude de la langue grammaire CM2 : 

    Télécharger « Grammaire-CM2.pdf »


    2 commentaires
  • Te demandi pendent aquel temps de trabalhar per pèrdre pas de temps sul programa de l’annada.

    Aviam decidit de far de teatre alara as una peçòta de legir e de vocabulari de cercar. De fichièrs de matematicas. 

    Un trabalh en istòria. 

     




     

    Plan de Trabalh

    Setmana del 16 de març al 27 de març 

     

    Causissi las activitats que vau faire e marqui lo jorn

    L M J D

     

    Mat : faire lo fichièr e los exercicis 

     

     

     

     

    Occitan : Legir la pèça de teatre e cercar las definicions 

     

     

     

     

    Français : lire le texte et répondre aux questions sur Christophe Colomb 

     

     

     

     

    Istòria : Legir lo temps dels reis capecians e respondre a las questions 

     

     

     

     

    Expausat : legir e faire un comentari sul blòg de l'expausat de Célian : lo-castel-de-versalhas-celian-a183554714

     

     

     

     

     

    Tornar copiar, illustrar e començar a aprene la poesia

    Art visual : legir l'article sus le jardin de l'Evêché e dessenhar un jardin coma Le Nôtre

                 

    Un pauc d'explicacion per Istòria de las arts e Arts visuals : 

    Gaitas las videòs e lo document çai-jos e faire un dessenh en simetria d'un jardin a la francesa. 

    https://www.lumni.fr/video/les-jardins-a-la-francaise-c-est-pas-sorcier

    https://www.youtube.com/watch?v=I28kCRKYNHY

     

    En istòria los mots per completar lo tèxte a la fin son : Hugues Capet, Carolingiens e Saint Louis. 

     

    S’as de temps pòdes anar sus la rubrica : escotar-e-se-cultivar-en-occitan-c31469136

    sul siti https://www.reseau-canope.fr/lesfondamentaux i a plen de video per tu !

    E se vòls i a tanben un jòc per far de cartas animadas amb lo logicial scratch : https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home

    Se fas una còca o un bricolatge lo pòdes fotografiar e mandar per mèl e lo metrai sus la pagina Facebook de l'escòla. Atencion me cal l'autorizacion de tos parents. 

    Pòdes balhar de tas novèlas en fasent un comentari dins la rubrica : de-novelas-dins-lo-monde-dels-bisounours

    Esperi que tot aquel temps passarà pro lèu per que posquèm nos retrobar en bona forma e dins lo plaser de trabalhar amassa.

    Lo poton,

    Sofia

    PS : Per èsser informat se i a d'articles novèls sul blòg, te pòdes inscriure amb una adreiça mèl en dejós de la rubrica «per nos seguir»

     


    1 commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique